Otroligt exklusiv mat idag med

Håller på att laga mat hamburgare och pommes frites blir det som jag bjuder min älskade lillebror på. Lika exklusiv mat idag som det var igår, men det är det blir när man lagar mat själv på loven. Då tar man fram det bästa och finaste man har i frysen minsann ;)

Sabine joinar mig och Linda också, det blir mys. När Benke (Sabine) ringde mig visste jag inte att det var hon. Hon lät helt annorlunda så när jag först pratade med henne lät jag jättefrånvarande, men sedan så hörde jag att det var hon. Vet inte än när jag ska träffa dem, men det får jag nog besked om snart hoppas jag. Måste ta att fixa i ordning mig, vet inte vad jag ska ha på mig. Det är väl i och för sig inte kanon viktigt, men man vill ju se lite fin ut. Måste ha på mig något skönt också eftersom vi ska kolla på film och sådär. Ska se till så att Linda och jag inte somnar som vi gjort de senaste gångerna, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback