Fashion

Favoritplagg i garderoben just nu: Seven jeansen och alla klänningar
Byter gärna garderob med: Mischa Barton
Trivs bäst i: Klänning och jeans
Bästa stiltipset: Klä dig i det du själv tycker om
Bekriv min stil: Enkel, söt, genomtänkt, inslag av trender och lite orginell ibland
Vanligaste färgen på mina kläder: Finns väldigt många olika färger, men en hel del rosa
I sommar kommer jag gå klädd i: Shorts, söta klänningar, kjol och koftor
Men absolut inte i: Plagg som inte passar min kropptyp
Jag doftar just nu: Det är olika, men DKNY Be Delicious är en av dem
Favoritmodellen just nu: Gemma Ward.
Byxa eller kjol: Beror på när man ska ha det
Så många skor har jag: Närmare 30 par tror jag...
Smink till vardags: Rouge, mascara och ibland färgad dagcreme
Festsminkning: Lägger jag kanske till ögonskugga eller något annat, men håller mig helst ganska neutral
Sminktips till allmänheten: Less is more
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?:  Acnes paparbagwaist kjol, Marc Jacobs ballerina och en Chanel väska.
Mig själv med tre ord: Pratglad, omtänksam och rolig
Jag tränar: Cheerleading.
Jag ville bli när jag var liten: Ett tag ville jag bli läkare och författare kommer jag ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback