"En riktig Emma jacka"

Idag var mamma och jag en vända på stan och köpte mig en ny vårjacka. Den är beige, går till hälften av rumpan typ, lite A-linje formad, stora knappar och med puffärm ned till. "En riktig Emma jacka" som mamma sa och det stämmer bra. Jag är kanon nöjd och glad.

Idag så var Bra kompis-Erika och Antonio med mig halva dagen i skolan, så att de fick se hur vi har det. Det var trevligt och imorgon så ska jag vara med dem. Först Antonio och sedan med Erika. Det ska blir roligt, men inte fullt så roligt att jag behöver gå upp i sjukt tidigt och missar min sovmorgon. Fast jag slipper också skolan som tur är. Hoppas bara att jag inte kommer hem allt för sent eftersom jag ska börja träna klockan 17, men det löser sig nog.

Nu ska jag kolla på Medium, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback