Du och jag mot världen ;)

Idag slutade vi tidigare från musiken, det var skönt att komma hem lite tidigare. Dagen har hittils varit bra. Linn och jag har riktigt gaddat ihop oss, så nu är det hon och jag mot världen ;) Sandra har också hakat på oss, så folk kommer inte att få det lätt, hahaha. Känns otroligt kul att Linn och jag har blivit så bra kompisar. Vi pratade om det på slöjden igår. Båda känner att vi kan säga vad som helst till varandra. Vi är otroligt lika, men ändå olika.

Ska alldeles strax steka min hamburgare. Inte alls nyttigt, men snabbt och enkelt. Igår skippade Hanna och jag skolmaten så vi käkade pizza med massa andra från paralell klassen och klassen. Det var otroligt gott. Onyttigt två dagar i rad låter inte lovande och imorgon blir det pannkakor i skolan. Men det är lugnt för jag ska ändå inte tävla i helgen. Har kanske inte sagt det, men det är cheerleading SM i Södertälje i helgen. Ska själv inte tävla, men kommer att åka med :)

Maten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback