Är hos Linda

Befinner mig just nu hemma hos Linda i hennes rum. Håller på att flumma som fan, var ett tagsen jag skrattade så mycket. Har skrattat konstant enda sedan vi kom hit. Sabine åkte vid 22 tiden och innan dess kollade vi på Desperate Housewives, som var grymt spännande och Borat. Plus att vi vräkte i oss en massa godis. Som underhållning innan filmen började körde Linda sitt inviduella program som hon tänker satsa på i framtiden. "Här kommer Linda ...(hennes efternamn som jag inte nämner)" Pippi Långstrump melodin. Borat var faktiskt riktigt rolig och vi tog efter många citat. Lindas favorit scen var när den tjocke gubben satt på Borat näck ;D Hahahahaha, nej det var det inte. Linda satt och nästan kräktes när hon såg den scenen.

Nu ska Linda och jag sova. Det är nog bäst innan vi är sönder skrattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback