6 april

Idag mådde jag mycket bättre när jag vaknade förutom att jag inte kunde andas med näsa. Var tvungen att andas med munnen och då blev det sjukt torrt vilket ledde till att min överläpp sprack lite på insidan, surt. Har i alla fall varit ute bland civilisationen idag.

Först åkte vi och köpte present till Johan (lillebror) som fyller 12 år på onsdag. Han hade önskat sin en skateboard, varför vet jag ej eftersom han typ aldrig har åkt, men men. Väl inne på Stadium hittade jag också lite saker. Jag prövade en vårjacka, men jag är inte helt hundra än så vi ska kika vidare. När jag provade jackor så hittade jag en jättesöt ljusrosa keps som jag fick av min snälla mamma och pappa. Det var en New Era, nej inte en sån där baseball keps utan en vanlig. Den ska jag använda mycket i vår och sommar har jag bestämt. Hittade ett par söta ljusrosa tygskor med, men nej jag har alldeles för många par skor. Har redan köpt 5 par nya skor detta året och då har bara april precis börjat. Ska försöka att inte köpa några mer skor eftersom vi åker till Spaninen i sommar och där har dem väldigt mycket fina skor. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om jag köper de rosa skorna om jag ska vara ärlig...

Idag fyller Frida år så jag skickade iväg ett sms till henne innan idag. Imorgon vankas det kalas här för pappa och Johan, det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback