27 april

Väskan till helgen är packad och klar, behöver inte ha med så mycket som tur är. Ska bli så otroligt roligt som det alltid blir. Massa flumm i bussen, skratt och dansa loss på skoj till musik. Åh, jag längtar tills kl. 16,15 då vi åker :)
Kollade nyss in mina mail och där står det att jag ska vara ansvarig för stunten (Tigers group stunt senior mixed) på lördag och för våra miniorer Cubs på söndag. Det ska bli väldigt kul. Flugan for fun we're number one!

Igår när jag städade fick jag ett ryck att fixa ordning i garderoben och då hittade jag en massa par jeans som jag inte använder. Bl.a mina Replay, Tempel, Seven och We jeansen som varit borta. Tummen upp till detta!

Ska alldeles strax gå in i duschen, känns väldigt välbehövligt. Ska bli otroligt skönt att klippa sig idag för jag står inte ut med mitt hår längre, haha. Sista nationella provet idag också, kommer att vara en lättnad när jag gjort det. Det passar bra att fira på bussen upp till Södertälje :)

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Clare

KOM TILL STOCKHOLM SNART!!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback