26 april

Det har varit helt sjukt varmt idag, men otroligt skönt! Ser också ut som att vädret kommer att hålla i sig.
Igår köpte när mamma och jag var nere i stan så fick jag kläder till avslutning, kommer blir riktigt bra. Känns otroligt skönt att ha kläder både till skolavslutningen och till niornas fest.

Måste ta att forsätta att städa mitt rum eftersom min mosters man ska ha 40-års kalas imorgon och då ska Tessan, Henke och Elenore. Vilken resulterar till att Tessan och Henke ska sova i mitt rum och då kan det vara bra om det är fint och fräscht. Känns tråkigt att jag inte här hemma när de kommer ner, men de åker ändå hem tidigt på lördag. Så det är ingen fara, kommer ju att träffa dem i maj. Mamma och jag bokade nyss biljetter. Måste ta att packa till SM också eftersom vi åker imorgon, men det behövs inte så mycket som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback