13 april

Nu ikväll har vi firat pappa, min faster var här och vi åt en massa god mat. Pappa fick en himmelsblå Lyle & Scott piké av mamma, Johan och mig, men den fick han redan imorses. På tal om min faster så är hon faktiskt rätt tuff. Hon har Ralph Lauren skjortor/tröjor, Seven jeans, Mulberryväskor och vet inte allt. Hon berättade att hon ett år köpte 36 par skor på en sommar och ändå så sa hon idag att hon köper bara få grejer med bra kvalitet xD Hahaha, hon är skön.

Gick vid kl. 18 från träningen, innan dess var vi ute och sprang. Blev en bra bit och det var väldigt skönt, speciellt när det var så varmt ute. Sprang faktiskt i linne till och med. Varmt nu i helgen ska det ju bli också, skönt :)

Jag var ju på en annan skola idag som jag nämnde tidigare och shit vad folk glodde när jag gick i korridorerna. Jag trodde att ögonen skulle trilla ut på vissa. Nu förstår jag verkligen hur folk som blir utittade känner sig, men det jag såg ganska alldaglig ut. Vit finstickad Ralph Lauren tröja (min mammas, fast den är lite min med), ribbat Cheap Monday linne, Seven jeans, vita Converse och en marin inspirerad sjal i vitt, rött och blått. Så de tittade nog bara ut mig för att de inte sett mig förr. Kan ju hoppas på det i alla fall ;)

Fick mitt första påskägg idag av min faster, fick det nu eftersom vi inte träffade henne i påsk. Alla har väl lägligt kommer över synden att äta en massa påskgodis och jag börjar ;)

Även fast den har varit fredagen den 13 så har den varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback