10 april

Idag är det grått, grått, grått ute och jag är trött. Mamma och jag satt och fixade "Boken om mig" igår, men jag satt uppe längre än henne för att jag tog ut mer bilder och fixade. Så jag lade mig inte förens lite innan tolv någon gång, sedan så väntade jag ett samtal och var tvungen att ligga vaken och vänta på det, men det gjorde inget :)
Boken lämnar jag in imorgon för att jag har en sista sida som jag väntar på som en annan ska skriva, men det är nog inga problem. Är klar med boken förövrig så det är lugnt.

Igår pratade jag med underbara Lissie ♥
Vid det här laget så är hon säkert döv på ena örat eftersom jag fick en sån hostattack och pratade en massa, men jag hoppas hon överlever ;) Efteråt kände jag hur mycket jag saknar henne och Clare, bättre tjejer får man leta efter!

Dagens outfit får avsluta detta morgon inlägg:
Jeans, Seven i modellen "skinny"
Ljusrosa långärmadtee, Gant
Kofta, Ralph Lauren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback