-Nu är jag klar, så nu går vi!

Igår var Lollo, Frida, Hanna, Vickan, Izsa och jag i Göteborg. Vi tog tåget dit kl. 8.53 och kom fram 9.55, så det var att stiga upp tidigt ur sängen för att hinna med tåget.
Dagen bestod av shopping, shopping, mat, shopping, shopping, fika och åter igen shopping. Fram och tillbaka gick vi i Göteborg, från det ena stället till det andra. Det jag hade med mig i kassarna hem var ett par rosa tygskor från Gant, rosa nagellack som går lite, lite åt neon hållet (samma nagellack som jag lånade av Malin på konfan), ett vitt diadem med stor rosett och ett vitt linne längre linne med rosa tryck fram från Monki.
Jag hade väldigt höga förväntningar innan vi gick in i Monki affärern, men de uppfylldes tyvärr inte. Butik var väldigt trång, rörig och kläderna hängde inte så att man såg de så bra. Det var speglar överallt och jag var på väg in i något som jag trodde var en gång, men var en spegel. Detta slutade inte illa som tur var, men kunde. Jag stannade upp 1 dm ifrån när jag såg mig själv. I butiken fanns i alla fall av det man såg väldigt fina saker, men jag fastnade bara riktigt för linnet.

Idag ska jag jobba klockan 10, vilken är anledningen till att jag är uppe så tidigt. Känner inte alls för detta, men vill man ha lite extra pengar så måste man jobba. Jag hoppas att det blir roligare när jag kommer dit. Så strax ska jag in i duschen och fräscha till mig.

Bilder från vår dag i Göteborg kommer någon gång under dagen. Antingen på eftermiddagen eller kvällen, det beror på hur länge jag jobbar och vilken ork jag har till det.

Ett citat från mig som Hanna tyckte var väldigt kul igår:
- Nu är jag klar, så nu går vi!


Kommentarer
Postat av: Clare

ohhh, älska shopping gumman ;)

Postat av: Hanna

Jaa, det var bara såå kul när du sa det :P jag hade det verkligen hur kul som helst :D

2007-04-22 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback