TGI friday

Igår blev det lite shopping, detta inhandlades:
Ett svart och ett vitt ribbat linne från Cheap Monday
Svart hood från Paul Frank
Stuprör från Tempel

Efter detta så har min lista på vad jag vill ha ändrats så det blir idag eller imorgon som jag gör sommar och höst listan. Har en späckad dag framför mig imorgon, men bloggning ska jag klämma in emellan eller efteråt.

Idag så fick vi några av porträttkorten som vi tog när vi tog skolkort. Jag blev faktiskt riktigt nöjd, det är verkligen inte ofta man blir det. Det är det kortet som jag har blivit nöjdast med nu på högstadiet. Väntar bara på att skolkatalogen ska komma, vissa har fått den, men inte jag. Vi fick också reda på vart vi ska praoa. Vi ska praoa veckorna 40-41 och jag ska göra det på ett dagis. Känner väl sådär för det, känns som om jag kommer att få sitta och pärla i 2 veckor och torka bort snor från fökylda småbarn. Det första nämnda är i och för sig kul, men ändå. Det blir säkert kul bara att man har fördommar i början. Hade valt dagis och skolan sist av de grejerna jag skulle kunna tänkas praoa tror jag, men fick det ändå. Aja, jag får vara glad att jag fick en prao-plats i alla fall. I år orkade jag inte hitta någon egen, men gjorde det förra året. En av de veckorna var jag på en designskola och det var toppen!

Idag blir det träning från 17-19 sedan hem och koppla av.
Thank god it's friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback