Rockborgen

Nej, nu ska jag inte lova något mer för då blir det aldrig av. Igår sa jag att jag skulle hinna blogga Ja, visst visst vart tog den bloggningen vägen? Just precis det blev ingen alls :P

Igår blev det lite ändrade planer igår men inte så jättemycket. Tränade igår från kl. 10-12 sedan 15.00 till typ 18 kollade hela laget på SM-filmen och sådär. Sedan bar det av hem en liten stund och sedan vidare till Amandy. Efter det gick Vicky, hon och jag till Rockborgen och lyssnade på navid Modiri & gudarna. Skulle egentligen lyssnat på ett annat band, men så blev det inte. Det blev en lyckad kväll i alla fall :)

Idag ska jag nog inte lyfta många handtag. Det som jag vet att jag ska göra är att duscha, läsa klart VR, börja läsa Glamour, kanske plugga lite och fixa i ordning lite i mitt rum som ser lite utav en bomb som slagit ner. Massa kläder i fotöljerna, någon som känner igen det där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback