Helgen

Helgen tillbringades i Stockholm och var väldigt lyckad. Träffade lite släktingar och mitt blivande gudbarn. Världens sötaste lille kille på snart 3 månader. Man smällter när man ser honom :) Konfa-kompisarna träffade jag också. Var på bio med några av dem i lördags, United 93 blev det. Väldigt bra var den. I söndags så var det startgudstjänst som gällde. Alla konfirmander välkomnades hem :P Det var underbart att träffa alla igen, det är läskigt att man kan sakna folk så otroligt mycket. Eftersom man inte träffats på ca 3 veckor så har man ju massa prat och skratt och ta igen. Så det gjorde jag och några andra på gudstjänsten ( kanske inte var sådär jätteuppskattat av vissa :P). Aja, vi hade det kul i alla fall. 
Det kändes väldigt tråkigt att åka ifrån dem igen, känns liksom som en bit av en själv fattas, men kommer att träffa några av dem i oktober igen som tur är.

Idag har jag inte gjort så jättemycket. Tagit det lugnt mest. Går från klockan 9.00-14.00 varje dag denna veckan. Vi nior har kärleksvecka, slå den du! ;) Sjuorna och åttorna är på läger så att det är lugnt och fridfullt på skolan ;) Kollade på DH idag och har verkligen saknat det i sommar, något som jag saknar också är OC.

Snart ska jag krypa till kojs, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback