Söndag

Idag så har jag varit på kalas hos mormor och jag är så mätt att jag nästan spricker. Det blev oxfilé och grejer och det tackar inte Emma nej till. Så det blev mer än en portion, det kan jag lova. Så nu sitter jag här och gör inte så mycket, är ganska trött.Funderar på att lägga mig och vila eller något en kort stund. Eller så blir det att jag läser en stund. Läste ut Gossip Girl igår så det blir antingen att jag fortsätter att läsa Schindlers list eller någon engelsk bok som heter Two timer eller något i den stilen. Får nog bli den engelska för den ska vara klar innan den 20:onde oktober och då ska en bok reccension vara klar på den med. Lika bra att göra klart den i tid, så man inte står där två dagar innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback