Plugg, plugg, plugg...

Usch, det känns som om jag har 1000 saker att göra och lika många måsten. Det enda jag hinner med denna veckan är att plugga och träna. Det blir liksom inte så mycket tid över till annat. Okej, jag har haft prao i 2 veckor och måste väl komma tillbaka till verkligheten, men jag orkar inte. Varför ska det jämt vara så att när vi har prov och inlämningar att det blir på samma vecka? Idag har jag övat till spanska läxförhöret imorgon och tränat. Har inte tränat på en vecka eftersom jag vart sjuk.

Imorgon så har jag också en grej som ska göras och ett måste. Eller man kan nog slå ihop det till två måsten. Jag måste skriva klart bokreccensionen på engelska tills på fredag och jag måste gå till prao platsen och hämta mina tofflor och tacka för praon. Eftersom har vart sjuk har jag inte haft någon möjlighet att göra detta förens imorgon och idag hann jag inte. Slutar dessutom kl.15.20 imorgon så jag kommer väl att komma hem från prao-besöket vid 16.30 om jag har tur tidigare. Då blir det bara att sätta sig och skriva klart engelska grejen och sedan förhoppningsvis sätta sig framför brasan och läsa nya VR som jag inte har hunnit läsa så mycket i.

Både igår och idag har det blivit tråkiga och långa inlägg typ om hur jobbigt allt är. Det finns säkert folk som har det mycket värre än jag, men just nu pallar jag inte.
Jag har i alla fall lite grejer att se fram emot till helgen då jag åker iväg och nästa helg då jag ska på 20-års fest. Det ska bli väldans trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback