Monday

En ny vecka och det är nästan lika mycket att göra som det var förra.
Såhär ser det ut med läxor och grejer som jag ska göra denna veckan:

Måndag: Träna
Tisdag: Lämna in en reflektionsgrej på SO:n, VG/MVG delen på Fysik-provet och textil/designen om jag hinner. Tror att jag får skippa den eftersom jag har ett spanska prov att plugga till.
Onsdag: Engelska läxförhör, fika med Anna, träna min dans grupp och träna själv
Torsdag: Spanska prov och min mammas kusin och hennes 4 månaders son kommer
Fredag: 20-års fest
Lördag: Antagligen till Göteborg
Söndag: Ingen aning

Vi fick idag tillbaka ett stor svenska arbete som vi gjorde i våras och det fick jag MVG på. Blev riktigt glad. Ska ta att gå och lägga mig nu, men jag kom på en lite små kul grej.

När jag var i Sthlm nu senast så när vi gick in till stan så körde jag barnvagnen som mitt blivande gudbarn låg i (samma lille kille som kommer på torsdag). Då kollade folk jättemycket och trodde att jag var mamman för jag gick 1 meter framför de andra. Det var så i somras också när jag var en vecka i Sthlm på konfa (vi åkte till Strömstad i 2 veckor med konfan i slutet av den veckan jag va i Sthlm som jag skrivit om innan). När vi skulle hem så skrek han så mycket så jag bar honom. Så folk kom fram och frågade mig hur gammal han var o.s.v. Min mammas kusin stod bredvid mig, men de frågade inte henne så de trodde att jag var mamman :P Ja, missförstånd kan det verkligen bli

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback