Irriterad till max

Åh, vilken jobbig dag, men egentligen var den inte så jobbig fast den bara blev så. Jag är frisk igen och det känns skönt faktiskt. Som ni säkert vet så skulle vi ha fysik-prov idag, trodde vi ja, men det blev ändrat till nästa tisdag istället. Varför detta då? Jo, för att det var folk som inte kunde, sure säger jag. Folk har väl börjat att öva 2 dagar innan och det är därför de inte kan någonting. Man blir så ruggigt irriterad när man verkligen legat i och pluggat en massa och sen blir inte provet den dagen det är sagt! Vi har liksom 1000 andra grejer att göra denna veckan och spanska-prov nästa vecka. Man vill ju ha provet överstökat. Så redan sen NO-lektionen har jag varit irriterad, men som tur är ska jag få göra provet imorgon.

Fortsättning...
Håller på att kolla på Desperate Housewives, men tänkte fortsätta mitt klagoinlägg nu i pausen. Jag är fortfarande grymt irriterad om inte ännu mer! Detta har förstört hela kvällen och hela morgon dagen. Om jag skulle haft fysik-provet idag skulle jag kunnat pluggat på spanska förhöret tills på torsdag, men icke sa nicke. Det kan jag inte för jag har engelska och ska läsa igenom fysiken en gång till.

Nej, det är lika bra att jag slutar att skriva nu innan jag blir ännu argare. Hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback