Helgen

Här kommer en uppdatering om helgen.

Fredag: Skola, träning och sedan 20-års fest. Det var verkligen en lyckad fest :)

Lördag:
Var i Gällstad med mamma, hennes kusin och mitt gudbarn. Åh, det finns verkligen ingen underbarare bebis. Han är världens sötaste lille kille, jag vill bara äta upp honom för att han är så söt :P När vi kom hem så hyrde vi film och bara mös. Denna dagen inhandlades också en mössa och ett par skor (pumps). Egentligen behövde jag inte alls ett par skor, men svag som jag är för det så blev det ett par. Ska ha dem på dopet och när vi åker till Spanien. Åh, vad jag längtar!

Söndag:
Söndags middag hos mormor. Oxfilé, bakad potatis och kantarell och championjonsås bjöds det på till varmrätt och efterrätt vit chokladmousse, färska bär och rån :) Otroligt gott. Efter vi vart hos mormor kom min moster, ena kusinen och morfar hem på fika. Just det ja, det var snö ute då med. Det vill inte jag ha nu =/

Nu så ska jag alldeles strax lägga mig i soffan och läsa Vänninan av Denise Rudberg, verkligen en grymt bra bok :)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

"egentligen behövde jag inte några skor" ... va? emma, som stor och erfaren ska jag delge dig mitt bästa levnadsråd; det finns inget som heter "egentligen behövde jag inte några skor". skor är.. skor. man behöver det. jämt. ;) pussochkram

Postat av: Emma

Elisabeth, det du säger är alldeles sant ;) Hahaha i sjuan frågade några i klassen om jag hade skofabrik hemma ;D Hellre ha en massa skor och kunna variera sig, än att bara kunna använda ett par

2006-10-31 @ 19:09:22
URL: http://lillaemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback