Emma goes dagisfröken ;D

Jo, nu ska jag ta tag i att säga hur det har varit första dagarna på praon. De har varit väldigt bra faktiskt. Trodde inte riktigt det eftersom dagis inte är min grej, men det är faktiskt ganska mysigt :) Vad får jag göra då? Jo, jag får läsa sagor, leka med dem, vara ute, spela spel. Ja, typ allt som man gjorde när man gick på dagis. Igår var alla barnen överlyckliga när det ösregnade när vi var ute. Det var inte riktigt jag. De skvätte vatten på varandra och någon unge drack till och med det bruna vattnet när någon fröken kollade bort. Mysigt värre, eller inte... På tal om fröken så kallar vissa barn mig för "Fröken" och "Stor Emma". Hahaha, jag känner mig vuxen när de säger det xD Ja, det finns väl inte så mycket mer att säga.

I helgen bär det av till Stockholm och jag längtar så otroligt mycket! :D

Skulle kollat på Desperate Housewives idag, men det blev inte så. Måste ta att göra dansplaceringar till min dansgrupp. Ska ha dem imorgon så det är nog bäst att jag fixar det nu på momangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback