Värsta dagen på länge

Detta har varit den värsta dagen på på länge.
Varför detta då undrar väl säkert ni? Jo då ska jag förklara detta.

När jag vaknade var jag hur trött som helst eftersom jag gick och la mig kl. halv 1. Så det enda för att jag inte skulle gå runt som en zombie i skolan var att ta en dusch, som hjälpte lite. Efter det kom Hanna och vi tog bussen till skolan.
Första lektionen var TSA och sedan HK, men HK:n var inställd vilket som var ganska skönt. Sedan så under dagen skulle vi ha matte och jag hittade inte på miniräknare. Min linjal är nämligen borta så jag tänkte: "åh, nej inte nu igen!". Efter det kom jag på att min lärare lånat den och fick tillbaka den efter matten då det var NO. Då hittade jag inte min NO-bok och rev ut allt som låg i skåpet "Det finns något jävla hål i mitt skåp som alla grejer hamnar i" sa jag väldigt irriterat och kände att jag blev mer och mer irriterad. Jaja, tänkte jag det är lika bra att gå till lektionen, jag har säkert fått med mig den hem. Detta trodde jag enda tills jag kom in i NO-salen. Där låg min bok och det var jag väldigt glad över.
Jaha, men varför kunde denna dagen vara så jobbig då? undrar säkert ni, men fortsättning följer. 
Det är så att vi har hållt på med ett engelska projekt om Sydafrika och vår lärare i engelska ha sagt att vi har god tid på oss och helst inte ska jobba hemma, men nu visar det nog sig så att detta ska vara klart på fredag. Hon har inte sagt det till hela klassen utan bara två så egentligen så "vet vi övriga inte om detta". Så klassen kommer inte förvånas om hon kommer och säger imorgon att det ska vara klart på fredag, men då ska nog hon få veta ett och annat om hon säger det. För jag kommer verkligen inte hinna klart. Igår så läste min lillebror också ett olämpligt sms, som inte ens jag läst. Jag behöver nog inte ens säga varför jag var irriterad på honom hela dagen.

Nu ikväll så har jag tränat och det var riktigt skönt, så himla underbart att komma hemifrån 2 timmar och bara fokusera sig på cheerleadingen. Red, black and gold, that's right, säger jag bara.

Nu ska jag kolla på fotbollsgalan, göra mig en kopp te och en smörgås. Jag har säkert skrivit en massa stavfel, men det pallar jag inte att kolla nu. Puss hej och hoppas att er dag vart bättre än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback