Onsdag

Det skulle blivit att jag kollade på OC idag, men vi har gäster här hemma och de kollade på TV. Så jag får Sabine spelat in :)

Idag fikade jag med världens bästa Anna. Henne skulle jag inte klara mig utan. Det var kanon mysig och vi pratade på som sjutton.

Tränat har också hunnits med idag. Det känns så himla skönt att man ha bestämda dagar då man tränar. Måndag, onsdag, fredag och lördag är det för min del. Man hör ju folk säga att de inte hinner eller orkar att ta tag i det hela. Sånt behöver jag inte tänka på och det är ruggigt skönt. Träningen var kanon och fick vara bas lite idag. Susanna, Alleeen och jag var en riktigt bra toss-grupp. Har lite skavsår på händerna, men det är sånt man får tåla ;)

Imorgon bär det av till Göteborg klockan 8.00. Ska prova ut kläder inför
www.modevisningen.blogg.se.

Kommentarer
Postat av: amandy

oohw, modevisning? ush, vi måste bli lite mer uppdatera på varann xD tusen år sne vi sågs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback