.

Igår så fyllde vår skolan 50 år, vilket innebar att vi var tvugna att vara i skolan en lördag. Jag var där från kl. 9.30-13.30. När jag vart i skolan bar det av en kort stund till Svea-utförsäljningen. Köpte mig ett par grå velour mjukisbyxor. Efter det skulle mamma köpa ett linne så då gjorde vi det, när vi var klara med det var jag tvungen att åka ner till Stuk i stan och prova jeans till modevisningen som är på fredag. Sen så äntligen efter allt detta åkte jag hem, hade grymt ont i huvudet, men det gick över som tur var.
Min lillebror och jag var hemma själva på kvällen för att mamma och pappa var på en middag i Göteborg. Så det blev lite film kollning och sådär, kom inte i säng förens klockan 1. Vilket ledde till att jag vaknade klockan 11. Så jag har bara varit vaken i 4 och en halv timma. Under dessa timmar har vi köpt en webkamera och lite andra grejer.  Jag och mamma skulle kanske gått och sett "Djävulen bär Prada" idag, men jag har en spanska text som jag ska kunna utantill och läsa upp för klassen imorgon och lite andra läxor så vi tar det en annan dag. Blir nog kanske att vi hyr en film istället. 

Nu blir det spanska plugg, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback