.

Idag har det inte hänt så jättemycket. Vi var på skolbio idag "Good night, good luck" jag sov emellan åt. Den var så tråkig så att det gick inte att hålla ögonen öppna, Frida och Hanna håller med mig (jag vet det för att de sov stundtals också).

Jag vet inte alls vad jag ska skriva, känns liksom som om jag bara skriver för skrivandets skull. Borde kanske återkomma när jag har något att skriva. Känns som om varje inlägg är låter typ såhär: "Idag har jag tränat och det gick bra. Imorgon har jag läxa som jag måste fortsätta öva på nu, puss". Just för tillfället är jag väldigt uttråkad, jag har saker att göra. Har musik läxförhör imorgon, palla med Barocken, Wienklassicismen och Vivaldi, jag bryr mig inte ett dugg om det om jag ska vara ärlig.

Jag vill verkligen till Spanien nu, nu, NU! "Bara" ungefär 27 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback