"Vill du ha en påse?"

Hej hej!

Sitter här i Strömstad nu och kollar lite halvt på fotboll. Min gullunge Allbäck gjorde Sveriges första mål ;) Allbäck och Svensson är jag svaga för måste jag säga. Ljungberg är inte så pjåkig han heller, men om jag satsar på den som gör det första målet ( pappa, min lillebror och jag brukar alltid göra det). Så blir det att jag tar Svensson, Allbäck och Chippen. Jag är väl inte sådär svin intresserad av fotboll, men när det är VM måste man ju kolla ( fast jag kollar mest på spelarna, inte på spelet). Sedan i lördags har jag jobbat som sjuttsingen. Min nya replik är "Vill du ha en påse?". Jag har nog sagt det 500 gånger och jag ljuger inte. Ungarna köper så mycket godis så att de sprutar ur öronen på dem.

Tog mitt första dopp i fredags, havet är bäst! Jag hatar sjöar, det är äckligt vatten och jag tror jämt att det ska komma en gädda eller nått och gripa tag i tårna på mig. Lite halv mesigt, men det känns så. Det är inte så fint väder här uppe nu, men jag hoppas att det ska bli fint på midsommar för då vet jag inte vad jag gör. Vem vill ha regn på midsommar? Då ska man ha strålande sol.

Och dagens bästa: Jag har fått en syssling! en liten kille, jag är jäääääätteglad :D Det är inte så många veckor kvar tills jag får träffa den lilla pysen :)


Ha det fint!

Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback