Sol ute, sol inne. Sol i hjärta, sol i sinne.

Sol ute, sol inne. Sol i hjärta, sol i sinne.

Dagens outfit:
Röd vit prickig klänning, har mammas mormor sytt
Vita tights, Gina Tricot

Härligt det är sol ute! Den som fixat detta underbara väder borde ha en applåd. Riktigt skönt när man kan börja veckan med att gå i klänning. Visst känner man sig alltid lite extra fin i klänning och kjol?

Dagen var bra fast väldigt slapp, men vad kan man räkna med när det är sista veckan i skolan? Det känns faktiskt lite läskigt att det är skolavslutning på fredag och att vi snart har sommarlov. 8:an har gått så himla snabbt, nästan för snabbt. Känner att jag inte är riktigt redo för att början 9:an, eller jo det är jag nog bara att jag inte kommer att vilja lämna alla sen när man börjar gymnasiet. Usch, gymnasiet låter så stort. Nej, nu orkar jag inte tänka på det för då känner man sig bara depp, i alla fall jag. Istället får jag se fram emot ett härligt sommarlov. Jag satt igår kväll och kom på att lovet kommer nog att gå ruggigt snabbt. Det är bara 4 veckor som jag kommer att vara hemma. De andra veckorna är jag ute och far.

Nu har OC börjat så jag ska ta mig ett stort glas vatten och kolla på det. Känner mig ganska onyttig när jag är inne. Det är ju kanon väder ute och då sätter jag mig och kollar på TV.
Nej, OC kallar!

Kommentarer
Postat av: louise-the one and only

hej skorpan!
jag kände bara att jag var tvungen att skriva. jag håller inte med dig:P 8:an har gått så grymt segt!!! helt otroligt! jisses, men nu är det snart lov!!JAAA:D

2006-06-05 @ 22:32:48
Postat av: Emma

Lollo man tror inte om dig att du inte är kanon förtjust i skolan. Tvärtom xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback