Skolavslutning

Ja, nu har jag sommarlov! Så jäkla gött verkligen, men det känns nästan overkligt. Ett två månaders långt lov ligger framför mig. Jag ska se till att sommaren 2006 blir den bästa ever!

Detta ska göras i sommar:
Åka till Strömstad
Jobba
Konfirmationsläger i Stockholm 1 vecka, sedan 2 i Strömstad
Sola en massa och det ska jag inte ändra på (jag säger det varje sommar, men det blir inte så mycket av det. Fast i sommar då är det andra bullar)
Bada hur mycket som helst
Shoppa
Vara med vännerna
Sy (göra klart min väska och kanske göra en klänning som jag har i tankarna)
Sist, men inte minst ta det lugnt. Man kan ju liksom inte va svin trött sen när skolan börjar

Jag var riktigt nervös när vi fick betygen. Det första jag kolalde på var om jag hade sänkt mig i engelska och det hade jag inte, så jag har kvar mitt VG. Hade höjt mig till VG i Slöjd och Hemkunskap också. Så nu har jag bara två G. Resten är VG, eller alla utom ett för det är i bild och där har jag MVG. Kändes skönt att få sluta skolan och veta att betygen är bra. Så slipper man tänka och oroa sig för det i sommar.

Ha det fint! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback