Packar

Håller på att packa och har börjat att få lite smått panik för jag vet inte vad jag ska ha med mig. Känns som om jag rivit ut hela min garderob och ändå inte vet vad som ska med. Sedan har jag lite grejer som behöver tvättas också. Räknade nyss igenom hur många kjolar jag lagt fram och det är sju. Det känns som om det är liiite för många, vill gärna ha med mig lite annat i resväskan än bara kjolar liksom. Vart kan mina svarta shorts ha tagit vägen då? Hm....senast jag såg dem va de i garderoben, men jag hittar dem inte där nu. Får väl att ta ett röj där och kolla igen. Jag hade ordning (ganska i alla fall) i garderoben innan, men inte nu. Hade olika hyllor där jag lade de kläderna jag använder mest och minst på. Nu består allt av en enda röra.

Vad jag i alla fall vet är att dagens låt är: Unfaithful - Rihanna

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback