OC

OC

Kollade inte på OC innan utan tyckte att det inte verkade så roligt. Min kära Amandy sa att det va jättebra så jag tänkte att jag tittar väl på det och ja...nu är jag fast. Jag har inte varit med och kollat från början så det var perfekt när jag läste att de skulle börja gå från början. Så vad gör inte jag vid 17 tiden på måndagar-fredagar? Jo, jag kollar på OC. Fast nu åker jag ju bort några veckor och det kommer inte finnas 5:an där så det känns lite små surt måste jag säga. Är man fäst vid ett Tv-program så är man. Ni vet väl hur det är när man börjat kolla på något och man är helt frälst? Sedan när man inte får kolla på programmet på några dagar känns det faktiskt lite sorgset. I alla fall för mig. Det är hel sjukt och ganska töntigt att man känner så, men det finns inget att göra. Får väl trösta mig med att lyssna på några låtar från soundtracken. Jag skulle inte tacka nej till en OC-box. Jag får väl kanske ta att önska mig det i födelsedags present :)

Har varit och klippt mig idag också. Väldigt skönt att klippa av de slitna topparna innan alla salta bad och stunder på stranden. Det är underbart, men tyvärr inte för håret. Det kommer nog bli slitet i sommar, så jag tänkte att det är lika bra att klippa av det som är slitet nu istället för att klippa av både det och det som blir slitet i sommar efter sommaren. Då kommer man ju inte ha något hår kvar sedan känns det som ;)
Så nu är jag fit for fight för sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback