Nationaldagen

Jaha, då var man ledig igen. Rätt skönt faktiskt. Fast jag skulle vilja att det inte blåste så mycket så man kunde ligga i solen och steka sig lite. Icke sa nicke, det blåser som sagt och man kommer att bli isbit som man lägger sig där i bikini. Får ta att nöja mig med vädret som var igår.

Än så länge idag har jag inte gjort så mycket. Min kusin var här och fika. Hon hade med sig sin ur söta hund. En svart skotte. Eller är det en skotte? Jo, det är det. Vi ska passa honom några dagar nästa vecka. Morgonpromenader är nog inte så pjåkigt, om det är fint väder förståss. Man kommer i alla fall upp på morgonen och det kan jag inte påstå att jag gör annars. Mamma och pappa kan ropa på mig 40 ggr och jag hör ändå inte. Jag tror att jag kopplar av det med att höra när jag sover. Jag vaknade klockan 7 idag utav att solen kikade in i mitt fönster. Får nog ta att börja dra ner rullgardinen, men jag orkar inte. Om jag nu drar ner den drar jag aldrig upp den och då känns det som om jag har gått i ide när det är så mörkt i rummet. Jag har märkt att jag framställer mig själv som världens lataste unge, men jag är faktiskt ganska hurtig. När jag vill i alla fall. Jag tränar cheerleading 3-4 ggr i veckan och det är inte så dåligt. I sommar kommer väl det inte bli så mycket tränat, men man tränar väl när man badar och simmar? Aja, det blir nog fint med den saken.

Idag ska jag nog ta tummen ur och sy klart min väska. Hann nämligen inte klart med den på Textil/Design kursen, ja det kan man kalla det som jag går på. Bild kommer sen när den är klar.

Ha det fint och ut i solen med er även fast det blåser lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback