Lördag

Idag så har det varit sol, sol, sol hela dagen, så det mesta av dagen har jag tillbringat ute.
På förmiddagen tog jag mig en tupplur i soffan på altanen. Var också ute och solade i någon timme. Fick faktiskt lite färg den lilla stunden jag var ute, men känner att jag fått lite solexem. Så jag får väl ta att smörja mig solskyddfaktor. Brukar aldrig ha det annars, men får väl börja med detta. Oj, där blev det många "väl".  Smöja in mig får jag göra i alla fall nu i början då man inte har värsta brännan. Så mycket mer än detta har väl inte hänt under dagen.

Amandy och Anton åker på konfirmationsläger och jag kommer att få vara utan dem då. Sen så åker jag iväg på torsdag och då kommer jag inte träffa dem på ett  bra tag. Nu låter det precis som det är världs synd om mig och det är det inte riktigt, men nästan i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen, detta känns väldigt välbehövligt...
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback