Detta har hänt under veckan

Måndag: Ja, då hände det inte så mycker roligt. Inget värt att nämnas i alla fall.

Tisdag: På morgonen spelade vi volleyboll. Efter det var vi på ett museum utomhus. Det var stugor med lågt i tak och om man är lång så är detta ingen bra kombination. Sedan så fortsatte vi att jobba med sagor. Allt detta gjordes i skolan. På kvällen var det dags för kalas för mamma, väldigt trevligt och en ur god tacopaj. Skulle på eftermiddagen köpt ett par gulskor på Indiska, men då fanns det bara storlek 39 och jag skulle behövt 40. För de var små i storlekarna.

Onsdag: På morgonen skulle man springa så många varv runt sjön som man hann på 40 minuter. Jag sprang inte, jag gick 3 varv. Det var en tävlig mellan 7:orna, 8:orna och 9:orna. Vilka tror ni vann?
Jo, 8:orna.  Efter skolan sedan så bar det av till träningen. När träningen var slut duschade jag där för att jag skulle på kalas efter och ville känna mig lite fräsch. Så till kalaset kom jag iklädd; lavendelblå/lila Ralph Lauren kofta, ljusrosa Svea-linne och Cheap Monday stuprör. Kalaset var riktigt trevligt. Rotade runt i mormors garderob också, så med mig hem fick jag 2 skärp, en skjorta och ett par skor. Det var ett par champange färgade lofers typ. Ruggigt sköna.

Torsdag: På morgonen så var det dags för volleyboll igen. Man kunde ha brännboll också, men jag kände att volleyboll är ganska festiligt och jag övar inför i sommar. Efter volleybollen som vi vann btw så duschades det och sedan byttes om till vanliga kläder. Eftersom vi skulle till Liseberg efter skolan så fick det bli en oöm outfit:
Svart dragkedjehood med mellanstora blommor på i olika färger, Koppartrans
Stuprör, Only
Röd kort ärmad tröja som är lite längre, Gina Tricot
Vita tygskor, Henri Lloyd
När det bytts om och fixat i ordning sig fick vi skriva klart sagorna. Sedan var det lunch som bestod av Korvstroganoff tror jag att det var. Minns inte helt för jag åt änå inte det.  Lunchen var kortare än vanligt och det var bara för att vi skulle kolla på film. Narnia var filmen och det var första gången jag såg den. Den va faktiskt riktigt bra. När skolan slutat kl. 14.00 gick vi till tågstationen och tog tåget till Liseberg. Där var vi tills klockan 22.  Vi hade hur kul som helst.

Fredag: Då var det dags att att paddla kanot och det gick bra fast kanske inte på hemvägen.

Lördag: Skulle haft Second hand-runda med Amandy, men det var bara Myrorna som var öppet. Så det fick bara bli Myrorna och sedan kikade vi i stan, men jag handlade inte något. Så hela dagen var jag med Amandy och vi hade väldigt trevligt. Jag var faktiskt så hurtig att jag gick till stan. Har kommit på att det tar inte så lång tid, 15 minuter bara. Borde börja gå in till stan istället för att åka buss oftare. Man känner sig väldigt nöjd med sig själv sen. Förutom att jag fick skoskav.

Söndag (Idag): Började dagen med gudstjänst kl. 9.30. Har bara 5 ggr var att gå, eller bara och bara. Sedan så har jag varit i Gällstad. Hittade ett kanon fint vitt ribbat linne, men det fanns bara i XS och jag behöver S.  Provade ett par Cheap Monday jeans, men de var för små. Annars hade jag slått till, för det finns inga goare jeans.
 
Nej, nu är det dags för mat.
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback