Tisdag

Jaha ja, då var det tisdag igen. Det känns som om det var igår, men ändå som om det var en månad sen. Det var alltså en vecka sedan jag gjorde "the secret thing" och jag fick beskede idag om att det blir mer! Egentligen är grejen inte alls så hemlig som den verkar utan att det är mest att jag inte vill säga vad det är. Fast då kanske det är lika bra att jag inte pratar om det alls. Ja, det är nog bäst så.

Idag så köpte vi konfirmationspresent till mig. Var ju tvungen att ha det gjort innan jag åker iväg. Jag ser verkligen fram emot detta. För er som inte vet så ska jag på konfirmationsläger i 3 veckor. Jag har inte träffat de som ska vara med i gruppen, men tror och hoppas på att den är jättebra. Det ska bli riktigt kul att träffa nya människor och vidga bekantskapskretsen. Detta har sett fram emot hela året och snart bär det av. På lördag åker jag till Stockholm. Jag nämnde det lite igår, men det är värt att nämnas igen ;)

Nu ikväll ska jag kolla på Allsång på Skansen och Morden i Midsomer.
Har öppet fönstret in till mitt rum och känner att det luktar ny klippt gräs (mamma och pappa grejar i trädgården). Visst får man extra sommar vibbar av det? Åh, vad jag älskar sommaren, det är detta man längtar efter hela året och nu är den här (eller har varit ett tag).

Nej, nu ska jag steka köttfärs, ikväll blir det tacos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback