Tisdag

Sitter här och dricker Ramlösa med Hallon/Grape smak och åt  precis upp sista Kinder chokladbiten. Dör av värme gör jag också, men man ska inte klaga på värmen. Så därför så försöker jag inte att göra detta. Det när det är 10 minus grader så är det detta man längtar till, så nu måste man njuta.

Har precis kommit hem från stan. Var där med mamma och köpte nytt gardintyg och nya krukor. Så nu ska det bli ordning i rummer. Uh, jag har en hel resväska med kläder som ska packas upp. Packa ner går fint, men inte upp. Det är det värsta som finns, dessutom så är det en massa nytvättade, strukna och ihopvikta kläder som ska in. De ligger just nu i min fotölj.
Min garderob är för liten (eller så är det jag som har så mycket kläder, tror mest på det sist nämnda). Egentligen är faktiskt den ganska stor, men jag har så mycket andra grejer som inte borde vara där som tar plats. Typ 1 miljard väskor. Ja, ja det blir bättre sen när jag får mitt nya rum där nere. Då får jag två garderober. Jag har sagt till mig själv att då ska jag lägga mina kläder i färgordning och detta tror jag kommer hålla i max en vecka om jag känner mig själv väl. Det är värt ett försök i alla fall, men detta är ju som sagt inte förens jag får det nya rummet och det dröjer ett tag. För det är inte så lätt som jag vill att det ska vara utan först ska hallen till rummet bli klart och grejer. Tills dess får jag vara i mitt hederliga krypin.

Chao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback