Sol och bad

Har tillbringat dagen med att sola och bada. Det var riktigt skönt, fast jag har svårt för sjöar. På ett ställe var det jättesunkigbotten och nått tång liknanden som greppade tag om mig. Det var rätt läskigt. Tänkte att jag skulle legat och läst Djävulen bär Prada, som jag hämtade från biblioteket igår. Hade beställt den och fick klart för mig två gånger att den stått där ett bra tag och att de försökt får tag på mig, men är man i Strömstad så är man. Köpte och läste ut En shopaholics bekännelser. Den var väldigt bra :) På sommaren älskar jag att läsa chic-litteratur och kärleksböcker. Det är faktiskt väldigt skönt och ganska ro givande att ligga i trädgårdssoffan på altanen och läsa böcker måste jag säga.

Nu ropar mamma att det är mat, efter det blir det OC.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback