Shopping och värme

Idag har jag varit i stan och shoppat med min älskade mamma. Vi var nere på The Body Shop och jag köpte duschcreme, bodylotion och en "grisen i säcken" påse. Duschcremens och bodylotionens doft var blåhallon. Doftar ljuvligt. Grejerna som var i "grisen i säcken" påsen var en body scrub med passionsfrukts doft, en liten såndär tvättboll och ett litet hårshampo. De tre grejerna för 29 kr kallar jag billigt, så skynda att fynda ;) Fast blåhallon grejerna kostade ju inte bara 29 kr såklart. The Body Shop har de bästa hudvårdsgrejerna faktiskt och det är inte sådär rysligt dyrt efter som prudukterna är dryga. Deras bodylotion är verkligen underbara. Mamma har de i massa olika dofter hemma.
Efter det gick vi in till Indiska, jag hade sett ett par guldsandaler där, men de var inte så sköna så jag skippade dem. Så vi gick till Din Sko och där hittade mamma först ett par svarta lite lack-aktiga, men sen så hittade hon ett par guldiga ballerina fast i lite lofersstuk också. Så då stod jag där i en kvart, hade beslutsånget och svettades ihjäl. Jag visste inte vilka jag skulle ha så vi gick och kollade i andra skoaffärer så jag fick lite mer betänketid, men jag bestämde mig sedan för de guldiga. Jag har pratat om mina guldiga skor jättelänge och de var väääldigt söta så jag slog till. Jag skulle utan tvekan kunnat köpa både de och de svarta, men jag känner att jag vill lägga min lön på lite annat än skor ;) Jag har ju ett x antal sedan innan. Jag har verkligen alltid beslutsånget när det gäller skor, alltid. När jag tillslut köpt skorna gick vi till HM. Jag skulle ha en stor necesär, ingen märkvärdig utan bara en rymmlig. För jag vill inte ha med mig 3 necesärer när jag åker på konfirmationsläger. Så det blev en rosa med en guldig snobben i ena hörnet. Jag är väldigt svag för guld.

Efter denna varma shoppingrunda åkte vi hem. Det var till och med så varmt så att mitt nagelack flagnade bort: Då är det inte så att det är dålig kvalitet på det utan denna värmen. Vi var inte hemma mer än en tjugominuter och då kom pappa. Så vi åkte och lämnade dator (burken) och sedan åkte vi och kollade på OnOff och Elgiganten. Sedan åkte vi till ett annat ställe och där köpte vi min fördelsedagspresent :) Så jag kommer att få en mycket fin present :)

Nu har jag i alla fall lite grejer att stryka som jag skrev om i våras
Detta ska införskaffas i sommar eller innan:
Vitt ribbat linne
Guldskor
Söta hårskenor 
(köpte mig en hårskena i Strömstad) 
Sidenband
Nagellack, Mavalas tror jag att det blir. De är små och behändiga, finns dessutom i fina färger

Sådär, detta var dagens uppdatering, men det kommer säkert mer.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback