Måndag

Det blev aldrig att jag lade mig ute och solade, man blåst ju bort. Lade mig istället på altanen och läste lite ur Djävulen bär Prada. Fast det blev inte så mycket läst för det blåste så himla mycket. Detta har verkligen varit en slö dag, lite senare sedan kanske jag ska ta upp symaskinen? Aja, får se hur det blir med den saken ;)

Nu i veckan ska jag ta att börja packa, för att på lördag åker jag till Stockholm. Sedan är jag borta i 3 veckor och det blir en himmlans massa kläder man får ha med sig. Måste också fundera på vad jag ska ha med mig för skor. Det är nästan det svåraste, för man kan ju liksom inte ha med sig 10 par skor. Kan, kan man ju, men jag kommer aldrig att orka bära det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback