Lista

Idag är jag på blogg humör så jag roar er med denna listan:

DAGENS:
klädsel:
Brun Roxy t-shirt med tryck på och vita tights (ska ändå inte visa mig för mer folk än familjen idag så det fick bli detta)

frisyr: Uppsatt i klämma
låt: Vet inte :P
tv: Femman

vill ha: Shorts och guldsandalerna från Indiska
tråkigaste: Att jag just för tillfället är hungrig 
roligaste: Hm...har inte hänt så mycket eftersom jag bara varit hemma, men det var festligt att prata med Amandy innan idag

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag
såg dig gråta: Vet inte riktigt, kommer inte ihåg när jag grät senast, men tror det var Frida.
fick dig att gråta: Det vill jag inte säga
fick dig att börja skratta: Pappa tror jag att det var
du gick på bio med: Anna tror jag
du gick på stan med: Mamma
skickade ett e-mail till dig: Anna
skickade ett sms till dig: Anna dett också tror jag
skickade ett lunarinlägg till dig: Vet inte

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nej
bråkat med ditt husdjur: Neee, för undulater är inget man bråkar med direkt :P
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, inte hänt, men jag drömmer helt galet ibland

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att någon nära vän/familjemedlem dör
Vart vill du gifta dig: Vet inte, men på en strand skulle vara ganska festligt
Vem hatar du verkligen: Det finns ingen jag hatar, men folk jag tycker mindre om
Varit kär: Ja, fast nog inte riktigt kär
Kör du bil: Oh nej :P
Har du ett jobb: Yes, sommarjobb är fint att ha, men har jobbat klart där nu
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men ibland är det skönt att vara ensam också
Är du ett hälsofreak: Sådär...

Är du ensam nu: Nope, mamma och pappa är hemma
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: De flesta som går på radion

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum tror jag
Typ av musik: Det mesta förutom klassiskt och dansband :P
Parfym: DKNY Be Delicious och
Månad: Juli
Mat: Oxfilé

Dricka: Hm...vet inte, men min egen gjorda hallon smootihe/shake är inte dum
Godis: Allt möjligt
Tidning: VeckoRevyn, Glamour och Klick
Film: Svårt det där...
Skådis: Lika svårt detta, men Brad Pitt är inte dum

Djur: Vet inte :P

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Naj
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja :)
Sagt "Jag Älskar Dig": Nope
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nej
Träfffat någon ny: Nja, ganska ny iaf
Saknat någon: Ja!!
Kramat någon: Japp
Kissed someone: No, no
Ätit: Ajjemän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback