Förbjudet

Hej hopp!
Jag gör något förbjudet; sitter inne när det är strålande väder ute. Uscha, men jag vill inte ut och bränna min axel. Gjorde nämligen detta i lördags och vill inte göra det igen. Jag har faktiskt fått en ganska snygg bränna (enligt mig själv). Mamma sa härom dagen att: Vad brun du har blivit. Då sken jag som en sol. Jag ska snart göra något som är ännu mer förbjudet och det är att kolla på TV, men jag måste kolla på OC kl. 17.35. Så nu innan dess checkar jag lite bloggar och andra stuffs.

Det är konstig för jag brukar nästan aldrig få post förutom när VR dimper ner i brevlådan eller när jag får papper från föreningen, men nu helt plötsligt får jag massor med post. Det är faktiskt rätt festligt att få post har jag kommit på.

Jag är på pyssel humör. Jag vill sy en massa klänningar, göra en massa halsband och göra klart min väska. Får ta tummen ur att göra det denna veckan. Det får nog bli veckans mål. Snart får jag min lön också och det är verkligen inte fy skam. Jag har sett ett par söta guldsandaler på Indiska. Mina silvriga flip-flop börjar att sjunga på sista versen. Det är mer "dressade" flip-flop eller vad man ska kalla det, inte sånna badtofflor.

Nej, nu måste jag öppna fönstret.
Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback