Fashion

Är inne på listor nu, för jag har inte så mycket annat att hitta på

Favoritplagg i garderoben just nu: Min bruna klänning från Lindex, min Ralph Lauren kofta i lavendelblått/lila och min småblommiga kortärmade skjorta från HM
Byter gärna garderob med:
Ebba von Sydow, Mischa Barton och Kate Moss
Trivs bäst i: Mjukisbyxor och mina stuprör
Bästa stiltipset: Innan var det kvalite framför kvantitet, men inte längre. Man kan få så himla mycket bra, fina och mer grejer för samma summa som kanske bara en dyr grej. Så mitt stiltips är nu less is more 
Bekriv min stil: Enkel, söt, genomtänkt, inslag av trender och lite halv orginell ibland
Vanligaste färgen på mina kläder: Har faktiskt väldigt blandat, men det finns en hel del rosa.
I sommar kommer jag gå klädd i: Shorts, klänning, kjol och min Ralph koftan
Men absolut inte i: Saker som inte passar ihop
Jag doftar just nu: DKNY Be Delicious
Favoritmodellen just nu: Gemma Ward eller Elsa Hosk
Byxa eller kjol: Kjol, alla tiders fast byxa är inte så pjåkigt det heller
Så många skor har jag: 20 stycken tror jag att jag fick det till, kan var några som jag missat
Smink till vardags: Rouge, mascara och läppglans.
Festsminkning: Då lägger jag till solpuder
Sminktips till allmänheten: Samma som stiltipset less is more
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En Mullberry Bayswater, Seven Jeans och Marc Jacobs ballerina.
Mig själv med tre ord: Glad, omtänksam och rolig.
Jag tränar: Cheerleading.
Jag ville bli när jag var liten: Ett tag ville jag bli läkare och författare kommer jag ihåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback