Allsång på Skansen

Kollade nyss på Allsång på Skansen och åt revben och sallad med fetaost i. På salladen hade jag olivolja, balsamvinäger och italiensksalladskrydda. Smarriga värre var denna måltid. Tyckte att jag ville avsluta den med dessert så det fick bli jordgubbar med socker och mjölk. Ljuvligt kan jag meddela att det är!
När jag satt och kollade på TV kom jag och tänka på när vi förra sommaren var på Allsång på Skansen. Det var då Elena Paparizou och Carola var där, drag var det kan jag lova. Kommer ihåg att det var så varmt så att det kändes som Afrika. Det var lång kö till toaletterna när man skulle hämta vatten. När vi promenerade längs strandvägen in till stan trodde jag att jag skulle kolappsa av. Fast trevligt hade vi, väldigt.

Det var ganska vågat av Carola idag att slänga sig ut i publiken, tänk om alla hade flyttat på sig och hon hamnat på marken. Otur för henne i så fall XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback