Wayfarers

När man kollar runt på lite olika modebloggar så märker man att det skrivs en hel del om Ray Ban's Wayfarers. Både min mamma och pappa äger ett par bruna (men det används inte nu). Måste erkänna att min pappa hade väldigt bra smak på solglasögon när han var yngre, men nu börjar det att gå utför ;) Då var det  i alla fall Ray Ban som gällde han äger inte bara ett par Wayfarers utan också pilotglasögonen. Nej, nu ska jag åter gå till det jag började med. Så i somras i alla fall så provade jag Wayfarers och tyckte att de kändes retro tuffa på något sätt, men vågade aldrig använda dem. Då kanske man kunde varit en av få som haft dem, men nu i sommar som en i mängden känns det som. Men vem vet om jag kommer att ha dem? Varför låta dem ligga där i byrålådan när det säkert finns folk som nästan skulle kunna göra vad som helst för dem? Det är en fråga som återstår att se.

När jag ändå är inne på solglasögon så såg jag ett par snygga på HM idag, kanske slår till på dem imorgon när det blir julklappsshopping? Fast det känns väl lite konstigt att köpa solglasögon i december, men man ska vara ute i god tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback