Pepparkaksbaket

                             Pepparkaksbak

Usch, det känns som om jag ätit hela dagen. När vi kom till Varberg bjöds det på lussekatter och sådär, sedan under tiden man bakade råkade det slinka ner lite deg, middagen bestod av färsk pasta och pastasås med bacon, till efterrätt pannkakstårta (tack och lov att det inte blev djungelmums iår igen). När man ätit det så lade jag mig och lyssnade på min rosa älskling som ni ska få se bild på här nedan. Efter detta bjöd vår kära faster oss på glögg och pepparkakor, nu förstår ni väl mig att det känns som jag ätit hela tiden? Här ovan är i alla fall resultatet (jag bakade fler än en plåt såklart). Jag fick fyllt en burk och lite mer, min lillebror fick knappt en halv. Hans är tjocka, stora och äckliga. Mina är små, tunna och goda.

För övrigt så har dagen varit väldigt mysig, nu luktar jag pepparkakor i håret och är väldigt trött och mätt. Måste ta att byta om till mjukisbyxor, orkar verkligen inte sitta här i jeans. 

                               Den rosa iPoden

Såhär är nästa veckas planering:
Måndag: Bra Kompis -julgalej (varför sa jag att jag kunde hålla i dans kring granen?)
Tisdag: Designen
Onsdag: Julavslutning med cheerleadingen
Torsdag: Optikern
Fredag: STOCKHOLM!
Lördag
: Dop
Söndag: Hemfärd från Stockholm =/

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback