Lucia & pizza

Igår var det Lucia som jag inte tror att någon missade. Alla vi nior på skolan hade ett Luciatåg och jag blev fram röstad till skolans Lucia. Det var ruggit kul faktiskt. Sen av Föräldra Föreningen på skolan fick jag ett halsband där det var ingraverat på baksidan och grejer.

Nu ikväll så har vi bakat pizza med klassen. Grymt kul! Vi gjorde det förra terminen också och man märker verkligen sammanhållningen. När vi satt och åt skrattade vi hur mycket som helst, en började till och med gråta för att hon skrattade så. Då har man verkligen kul.

Imorgon ska vi på teater med skolan, Oliver Twist. Den är nog bra. Sedan på kvällen ska jag träna, jobba och sedan kolla på film med några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback