Jullov!

Nu är det äntligen jullov, det är underbart! Jag har varit så himla trött varje morgon i flera veckor så jag behöver verkligen vila. Imorgon ska jag verkligen sova hur länge jag vill och det känns otroligt skönt. 
 Sjungandet på skolavslutningarna idag gick bra, Santa Claus is coming to town säger jag bara ;) Innan jag skulle få mina betyg trodde jag att de skulle vara samma som förra terminen, men icke sa Nicke. 3 MVG istället för 1, 1G istället för 2 och resten VG. Jag blev hur förvånad som helst när jag såg att jag hade 3 MVG, jag gick och rabblade det hela vägen till stan för mig själv. Så nu kan jag vara lugn över lovet.

Idag har det inhandlats en julklapp till min mamma och en till Johan. Till pappa ska mamma köpa, som tidig julklapp till mig själv ett par solglasögon som jag ska glida runt med i Spanien ;)

Mitt rum behöver verkligen städas, får nog ta att göra det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback