Dränkt katt

Ja, det var precis vad jag såg ut som när jag kom hem efter att Hanna och jag gått från bussen. Det är mörkt och kallt, plus att jag har en massa att plugga. Till denna veckan är det spanska-läxförhör, SO-grej och engelska. Till nästa vecka har jag NO-prov, spanska-prov och HK-prov. Åh, vad läxor och prov gör livet underbart(eller inte!).

Bra-kompis julgalejet var trevligt. Min dans kring granen gick kanon, men det skulle den inte gjort utan Amandy och Erika <3 Taaaack, tjejer ännu en gång! Nu behöver jag inte oroa mig för det mer utan mer för morgondagen då det är julavslutning med cheeleadingen.

Nej, nu blir det lite mer pluggande innan det bär av till Textil/Designen och efter det Ugly Betty. Tyvärr måste jag plugga så det blir inte Grey's Anatomy för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback