Dan före dan före...

Jaha, då var det dan före dan före doppare dan. Gud vad ett år går fort, men ändå hinner man med så himla mycket. Känns inte som om det var längesedan förra julen var.

Idag så sov jag till klockan 12 ungefär, sedan satte jag på julmusik och städade rummet. Så nu är det fint, bara damsugning som behövs göras, men jag är så himla hygglig och överlåter det till mamma. Efter att jag städat så tog jag mig en välbehövlig dusch och började kolla på Da vinci koden. Den var bra, men lite små läskig. Jag somnade när jag kollade på filmen för den var lite långtråkig, sen när jag vaknade spolade jag tillbaka det jag missat och kollade på hela. I slutet var den riktigt bra faktiskt.

"Imorgon ska vi upp tidigt och köpa gran" sa pappa innan. Jag kommer inte orka gå upp för att köpa gran, det får de nog klara själva.

4 dagar kvar till Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback