Amandy och lite till

Amandy

Denna tjej skulle jag inte klara mig utan, hon förstår och finns alltid där för mig. T.ex. det med dansen kring granen imorgon hjälper hon mig med. Jag hade aldrig klarat det annars. Jag släpper aldrig taget om denna tjejen!

"Du har börjat att skriva mycket nu för tiden" var Hannas kommentar. Jovisst har jag gjort det, nu har jag kommit i blogg tagen. Kommer på en massa och skriva. Sedan har jag börjat att lägga in bilder, det känns som om bloggen blir mer "levande" då.

Just det ja, jag har inte sagt hur det gick på modevisningen. Den gick bara bra, inget snubblande här inte. Alla andra modeller både killar och tjejer var hur sköna som helst verkligen, man fick sig många skratt. En kul grej som hände under genrepet var att när jag och Lollo skulle gå tillsammans så hann inte jag få på mig kläderna helt så hon gick ut själv och jag kom efter springandes och hade inte kunnat knäppa jeansen. Som tur är ändrade Elisabeth om lite så att jag hann det sen. Förlåt Hanna att jag inte svarat på sms:et, men här ovan finns "the big-update". Du får mer i skolan imorgon om detta och om någon annan ;)

Nu ska jag lägga mig i tid idag (som jag inte gjort på hela veckan). God natt på er allihop!

Kommentarer
Postat av: amandy

men gulliga människa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback