All I want for Christmas is you

En grej som jag kom på en morgon när jag borstade tänderna var att snart börjar (om den inte redan har börjat) den perioden då var och varannan har "All I want for Christmas is you" som underrubrik på msn. Så är det varje år vid jul. Låten är grym på alla sätt och vis, men de som har den som underrubrik menar nog att det finns någon där ute som de gärna vill ha i julklapp. Tyvärr är jag ledsen att säga att den kanske hamnar som underrubrik hos mig med. För vem vill inte ha någon speciell de tycker om i ett stort rosa paket under granen till jul?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad gulligt ;)

2006-12-03 @ 20:42:54
Postat av: Emma

Sötan, jag vet nog allt vilka du och jag vill ha i det paketet ;)

Postat av: Hanna

Hahahah :P aa du vet jue det ;) XD gullunge

2006-12-04 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback